יום שישי, 30 בדצמבר 2011

Bye 2011, Hi 2012

הינה  עוד שנה שחולפת על פנינו ברגעים אלו וסוגרת עוד מעגל. תמיד ברגעים אלו אתה מתחיל לעשות  מעין חשבון נפש עם עצמך  מה הספקת ב- 12 החודשים שעברו לחלקנו כטיפות בגשם...
ולא תמיד אתה יודע לענות האם כל מה שחלמת ורצית הגשמת! 
 ומה שעדיין לא, תאמינו בעצמכם ותוכלו להגשים בשנה החדשה שתבוא עלינו לטוב.
את כל אותם דברים  שתכננו רק במחשבות נוכל להמיר  אותם לעשייה.
מאחלת לכל החברים היקרים שלי שנה של זוגיות, הרחבת המשפחה, קריירה בכל תחום שרק יחשקו בו
שכל בוקר נפתח את העיניים בחייוך רחב מאוזן לאוזן.
ברוכה הבאה שנת ..


ובהזדמנות חגיגיות זו אני רוצה לציין שהבלוג שלי חוגג שנה לקיומו


הבלוג שלי חוגג היום יומהולדת, יומהולדת ראשון, יומהולדת שנה.

זה מדהים לקרוא את הבלוג מהיום הראשון שלו ועד היום ולראות איך הוא באמת התפתח לאורך הזמן ממש כמו תינוק.
מבלוג אנונימי, אישי, פרטי, של בנאדם שאף אחד לא מכיר, הבלוג שלי נהפך לבלוג של כולם, עם תמונות חוויות טרנדים חדשים טיולים והרבה המלצות.  
הרעיון לפתוח את הבלוג בא מחברה שהיא בעצמה בלוגרית מוכרת, וכל זה בעקות האהבה שלי לאופנה,לטרנדים חדשים, לאנשים ולכל מה שסביבי, רציתי לחלוק את הדברים שאני חווה ואוהבת עם עוד אנשים שאולי זהו המקום הכי אישי והכי אינטימי בעיני.
מאחלת לעצמי שתהיה לנו שנה טובה יותר, בריאה יותר, שקטה יותר, פוריה יותר ואני מקווה שבשנה הבאה אצליח להביא לבלוג יותר קוראים, יותר מנויים ובעיקר לגרום לאנשים לחייך יותר..  :)

תודה לכל העוקבים בבלוג בלעדיכם הבלוג הזה לא היה כל כך פעיל ואטרקטיבי.

                                                                            שלכם,
                                                                    Matryoshka
                                       

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...