יום שלישי, 3 בינואר 2012

הגלגל הוא עגול - פתרון אסטטי ונוח לאחסון נעליים



 
חלום של כל בחורה במודע ולא במודע זה חדר ארונות ולא סתם חדר ארונות אלה בערך כזה !

אני בטוחה שאני לא היחידה עם מחלה שעדיין לא מצאו לה תרופה " מחלת נעליים" לי אישית אין ספור זוגות ותמיד חסר לי. הבעיה יותר  קשה למצוא להם מקום אחסון  במיוחד שאתה גר בבית של ההורים ואמא הפולניה שלי הולכת אחרי וכל
היום אוספת לי אותם.

                                     זוכרים את הארון נעליים כמו שביג עשה לקארי בראדשו                                           
                                          בסרט" סקס והעיר הגדולה" (אההההה נזכרתם...)
                      בדיוק אחד כזה אני רוצה עם מדפים מחולקים ובכל מדף לשים צבע אחר של נעל.

השבוע שותתי באתרי אחסון ונתקלתי בפתרון המושלם.
ה"נעלול" הינו מתקן לאחסון נעליים מהפכני. עד 30 זוגות נעליים בכל התקן!
סדר ובחירת זוג הנעליים המתאים לעולם לא היה קל יותר!
הנעלול שומר על הנעליים מאווררות ומונע הפרשת ריחות.
ניתן להשיג בשלושה צבעים : שחור, אפור וורודמידות המתקן:קוטר:70 ס"מ, גובה מהרצפה:75 ס"מ, רוחב:25 ס"מ


              אני רכשתי אחד כזה רק מחכה  לסופ"ש או לזמן  הפנוי לסדר את כל הבלגן שלי ( תמונה בהמשך..)

    חברת YAZA רוצה להעניק לקוראות הבלוג שלי שובר הנחה ע"ס 150 ש"ח
          מהמחיר המוצא באתר במעמד רכישת הנעלול באתר  
                 קישור לאתר - נעלול
         בזמן ביצוע הרכישה הקישו את קוד ההנחה46716577611880  

       הפנטזיה שלי היא חדר ארונות  כשיהיה לי בית משלי, יהיה לי כזה בטוח !
               
                 
 בנוסף - לרגך השקת המוצר,  נחלק (רק לקוראות שלך! )
ערכת של 20 מדבקות מדבקות "לאקי לק"   המדבקות המהפכניות שמשגעות את המדינה! מדבקות לק איכותיות המחזיקות לאורך זמן בשלל עיצובים.                                               
בשווי 49 ש"ח במתנה!
(בהתאם למלאי הקיים),
 
                                                              שבוע נפלא !!!
                                                                 שלכם,
                                                            Matryoshka
    




2 תגובות:

  1. זה רעיון מעולה, מגירת הנעליים שלי כבר עולה על גדותיה ואני אובדת עצות. יש שיגידו שבמצב כזה עדיף להפסיק לקנות אבל לדעתי הם סתם משקרים.

    השבמחק
  2. יופי של כוננית לאחסון נעלים

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...