יום שלישי, 21 בפברואר 2012

על חודה של שערה

"רפונזל, רפונזל!" קרא הנסיך לעלמה היפהפיה שהייתה כלואה במגד הגבוה מיום שנולדה.
"רפונזל, באתי להצילך נסיכתי היפה" המשיך הנסיך, כשלפתע הושלך מהחלון שיערה הבלונדיני השופע והארוך
של הנסיכה. הנסיך המאושר אחז בשיער, טיפס אל אהובתו הכלואה, הציל אותה מגורלה האכזר והם חיו
                                                                  
                                                        באושר ובעושר עד עצם היום הזה.
אז זהו. נכון שכולנו חולמות להיות נסיכות ומחכות לנסיך שיבוא להציל אותנו. אבל בינתיים אנחנו יכולות לעבוד על
השיער שלנו ולחזק אולו כך שיהיה בריא ויפה.


ארג'נין כבר אמרנו? ניסינו לבדוק את החוזק של השיער - תראו את הפרסומת ותבינו....
בתמונה אני ומנהל המותג אלון ולנסי

סרטון וידיאו של הפרסומת בכיכובה של ג'ניפר לופז בקרו בדף הפייסבוק שלי 

מעבדות לוריאל פריז פיתחו נוסחה חדשנית המכילה את רכיב הארג'ינין, המחזק את סיבי השיער ומעניק להם עמידות, מראה בריא מהשורש ועד לקצוות.
ארג'ינין הינה חומצת אמינו הקיימת באופן טבעי בקרקפת, ובלעדיה השיער אינו צומח.
ארג'ינין מהווה עד כ-9% מכל חומצות האמינו המצויות בסיב השערה, והוא אחד הרכיבים החלבוניים
החשובים ביותר בשיער.

  סדרת ארג'ינין – כוללת שמפו, מרכך ומסכה המועשרים ברכיב הארג'ינין.
3 מוצרי סדרת אלביב ארג'ינין רזיסט מועשרים ברכיב ארג'ינין ומספקים פעולה משולשת ורבת עוצמה לשיער:
1.      חיזוק סיב השערה.
2.      הזנת שורש השערה.
3.      הענקת עמידות ומראה שיער בריא.

·         שמפו לחיזוק סיב השערה
שמפו מועשר בארג'ינין בעל מרקם קרמי עשיר, מנקה ביסודיות את הקרקפת ,מסייע
בחיזוק סיב השערה, מזין את שורש השערה ומעניק עמידות ומראה שיער בריא.
תכולה: 750 מ"ל | מחיר לצרכן: (לפני הנחות ברשתות השיווק) 29.99 ₪
    ·         מרכך לחיזוק סיב השערה
מרכך מועשר בארג'ינין המעשיר את השיער בלחות ומותיר אותו רך למגע ומלא ברק.
תכולה:   750 מ"ל | מחיר לצרכן: (לפני הנחות ברשתות השיווק) 29.99 ₪                                              

·         מסכה לחיזוק סיב השערה
מסיכת הזנה אינטנסיבית המועשרת בארג'ינין, להזנת השיער וחיזוק סיב השערה.
תכולה: 300 מ"ל | מחיר לצרכן:(לפני הנחות ברשתות השיווק) 39.99 ₪ 


בהמתנה לפינוק מלוריאל... חפיפה ופן מקצועי
  
אין יותר כייף מפינוקים ובמיוחד כשמישהו חופף לך את השיער...
       
תנסו בבית...

התוצאות מדברות בעד עצמם השיער קיבל נפח ורכות

     התוצאה:
שיער עמיד יותר מהשורש ועד הקצוות, יפה יותר ובריא יותר.

ניתן להשיג את כל מגוון סדרות אלביב ברשתות הפארם, המזון, פרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות.





ניסיתי את השמפו  שאותו קיבלתי להתנסות . אהבתי מאוד את הריח ואת המגע  הנעים בעקבות השימוש.

 אבל אני  חייבת להודות, חזרתי להשתמש בשמפו הרגיל שלי. זה לא שלא התרשמתי מהמוצר החדש, אבל נאמנותי נשארה עם השמפו שלי, שגם הוא שייך לחברת "לוריאל"  מסידרת אלביב.


הספר המוכשר של לוריאל  שעיצב לי את השיער שלי  - ארז אלון
אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלו ממש כאן 

              אז שמפו יש לי ושיער בלונדיני בריא ויפה יש לי... תזכירו לי מה עוד חסר לי כאן?

                                                                    שלכם,
                                                               Matryoshka


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...