יום שני, 19 במרץ 2012

לא יוצאת מהמסגרת + מתנה = כנסו!!!!!

הוזמנתי לחברת  ICON המתמחה בייבוא ושיווק מותגי אופנה בינלאומיים, אחד התחומים הוא משקפי שמש
הציגו בפני ובפני מספר בלוגריות טרנדים בעיצוב משקפי השמש לקיץ 2012 של 9 המותגים הנחשקים ורציתי מאוד לשתף אותכם בחוויה שלי.

אין כמו אקססוריז מעוצב לשדרוג ההופעה, את זה כולנו כבר למדנו להפנים. אבל מה יותר טוב מכאלה שיושבים בדיוק בגובה העיניים ולא מאפשרים לאף אחד לפספס את הטעם האופנתי המשובח שלך.
כשמדברים על משקפי שמש, כבר מזמן לא מדובר באביזר הרפואי שמטרתו הגנה על העיניים מפני קרני הUV. בימינו, כשכל מעצב על שמכבד את עצמו מתהדר בליין משקפי שמש המלווה את הקולקציה שלו לעונה, מרענן ומשפיע עליה (אצל רוב המעצבים גם מדובר בליין הרווחי ביותר מתוך הקולקציה) לנו קל מאוד ללכת לאיבוד בתוך המבחר העצום והמפתה של עיצובים ומגמות חדשות בענף משקפי השמש.

מסגרת העיגולדים מסתמן כטרנד מתוחכם יותר, שכבר אומץ באהבה על ידי אייקוניות אופנה כמו מרי קייט אולסון וליידי גאגא. אך שימו לב בנות, מדובר בטרנד טריקי שלא מתאים לכל אחת

מה דעתכם לי הוא מתאים?

 מותג האופנה האמריקאי  DVF - Diane von Furstenber
לפני שבועיים הוזמני להשקת המותג Nina Ricci -שהיא מעצבת אופנה צרפתיה ממוצא איטלקי.
מותג האופנה האיטלקית משיקה בימים אלו בישראל את קולקציית משקפי השמש ל-2012 לאחר מספר שנים שלא ניתן היה להשיג בישראל את דגמי המותג.

חברת Icon אביזרי אופנה הרימה את הכפפה ומייבאת מחדש את דמי המשקפיים ומשקפי השמש האייקוניים של המותג האיטלקי האהוב על רובנו ועלי במיוחד.

הקולקציה של המותג  Nina Ricci כוללת מבחר רב של דגמים בעיצובים חדשים. (שתפו אותי לאיזה דגם הכי התחברתם)?
דגם 3233 NR Lolita - דגם הנבחר לייצג את המותג גם בפרסומת השנה דגם וינטג'
                                                                   בעיצוב חתולי רחב, עדשה חשופה בחלק התחתון של המסגרת. בקצוות העליונות
                                                                              של  המסגרתטוויסט בצורת שתי נקודות מתכת, מוטות המסגרת מעוטרים ניתן להשיג       בגוונים: חום כהה, שחור, שזיף, אדום.


         דגם 3242 - Fleurs NR - מודל המשלב אלמנט פרח אייקוני מתחתי בקצה העליון של
                                            המסגרתבצד ימין ומעניק לדגם טאצ' נשי וטוויסט רענן.
                                                                          את הגדם ניתן להשיג ב4 גוונים: לבן כסוף, בורדו שקוף, שחור מוזהב,שחור
  
 

                           דגם NR3225 -Tender Duo - מסגרת עשוייה כולה פלסטיק טצטט מפיח חיים בדגם המוכר
                                                                     של המותג ומפיח בו חיים באמצעות שימוש ב3 גוונים חדשים:
                                            מנומר שחור, שזיף חום ו-Rose Powder


הדגם שאני התחדשתי בו הוא: דגם NR3236 Isabella דגם המזוהה ביותר עם המותג בעיצובים חדשניים ועיטורי מתכת בקצה, נשיות יותר מתמיד. ניתן להשיג ב4 גוונים חוםמנומר, שחור-כסוף,ערמון, Rose Gold


הביבי החדש שלי!

את דגמי המשקפיים של Nina Ricci  ועוד מבחר דגמים נוספים כמו:  Jil Sander,Fendi, Andy Wolכעוד... ניתן להשיג ברשת חנויות Icon ברחבי הארץ, ובחנויות האופטיקה המובחרות. 

  אבל את תמיד יכולה לצאת מהמסגרת ולהיות בטירוף שלך – ללכת על הקצה
אני חושבת שיש לי טעם מיוחד, אני בעלת אופי שלא דומה לאף אחת וטעם אופנתי מקורי (שאת קוראת לא
"שונה"... ואחרים מכנים אותו "משונה"), זה הזמן שלי להוכיח לכם את זה בבחירת משקפי השמש שלי.
                 זהו הדגם שנבחר לייצג את Fendi בפרסומת , הדגם עוצב בהשראת  קולקציית Cruise.                הדגם חתולי, מעט עגלגל עשוי פלסטיק בשני גוונים  אסטרטגיים ואופנתיים לאביב קיץ 2012.                הדגם מכסה את הגבות ומחמיא לפנים נשיות באופן מיוחד. מה יותר סטייל מצהוב?!



Andy Wolf  מציג את האוסף החדש והמרגש של משקפיים  שעוצבו כמחווה לסיפורי הבלשים
דגם זה קיבל את שמו של המפקח האגדי Colombo, בהשראת דמותו עוצבו משקפיים.
 
Jil Sander מעצבת האופנה האמריקאית, אחת השחקניות המרכזיות בעולם האופנה העכשווי   
 משיקה דגם בעיצוב המזכיר מסגרת חתולית המתעקלת מעלה בקצה החיצוני העליון.
 צבע זה כבר עניין של טעם = פוקסיה זה אני ! 
מגוון דגמים מוטרפים שעזרו לי  לבטא את היצירתיות והייחודיות שלי.  כל שדרוש  הוא אומץ, והפעם מדובר בהרבה.
למי זה יכול להתאים? לאמיצות שלא דופקות חשבון!


את מוזמנת להגיע לאחד מהחנויות ולהתחדש !!

חנויות החברה:

אייקון שנקין
שינקין 19
תל אביב
03-5282990

אייקון סביונים
קניון סביונים
משה דיין 3, יהוד
03-5363145

אייקון דיזינגוף
דיזנגוף  סנטר
שער 9 קומה 2 מול המשביר
03-6206467

חנויות עודפיםומשרדים:
כינרת 13, בני ברק
03-6161718

חוצות המפרץ,חיפה
04-8401125

בנוסף ניתן למצא את המשקפיים ועוד דגמים גם בחנויות אופטיקה נבחרות..
.לבירורים 03-6161718

בחברת Icon היו נורא נחמדים ונתנו לי את האפשרות לפנק את אחד הקוראים שלי בהצטרפות 
 למועדון חברים (ללא תשלום) המקנה הטבות והנחות למשך שנה.



כל שעלייך לעשות  בכדי שהכרטיס יהיה שלך ...

1. להצטרף כמנוי
עוקב לבלוג אם עדיין אין לך (כאן ממש מימין ).

2. לעשות like לבלוג בפייסבוק בלינק הזה -Matryoshka-Chic 

3. להצטרף לדף Icon בפייסבוק - בקישור הזה-  Icon fashion

 

4. להיכנס לאתר החברה לבחור דגם ולכתוב כאן בתגובה  איזה דגם הכי מבטא את האישיות שבך? + לציין
    את המייל בכדי שאני אוכל לחזור במידה וזכית.

 
התחרות מסתיימת  ב- 1.4.2012  (וזו לא עוד בדיחה)....בשעה- 14:00 .

בהצלחה לכולן ...תתחילו למצמץ ..




תגובה 1:

  1. אוהבת את המשקפיים מדגם: Bolle
    e mail: shifra@thethinkzone.net


    שמי שפרה (מכונה שיפי טריפי)

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...