יום רביעי, 28 במרץ 2012

לחיות את הרגע


אומרים שאני תמיד זורחת, שאני תמיד מחייכת ושאני תמיד בולטת.
בלי להוריד מהגנים המשובחים שלי J כידוע לכן, יש עוד אמצעים שעוזרים לי ולכן למשוך את העין.

לחיים חברים .. תהנו מכל רגע!
מאיפה? מעיל H&M, תיק - חנות באלנבי , מכנס - שנים בארון כבר לא זוכרת, נעליים- עזריאלי
עגילים- יעל שטיינברג

YSL- שילוב שלושת האותיות  מחזק את זה עוד יותר! - המותג שנותן לך תמיד השראה לטיפוח ויופי.
(האמת שמי שמכיר אותי יודעת שאני מאוד מחוברת לסמל הזה  YSL, אולי אעשה קעקוע בעתיד. יש מאחורי זה משהו אישי- כרגע לא לבלוג J).



חוץ מבושם עדין לא השתמשתי במוצרים אחרים שלהם. זו באמת יכולה להיות תחילתה של ידידות נפלא.

איב סאן לורן משיק סדרת טיפוח חדשה FOREVER YOUTH LIBERATOR.הפורמולה של Forever Youth Liberator מכילה תרכובת בלעדית של מרכיבים פעילים ה"פותחים" את התאים ומשחררים מסרים המעודדים את נעורי העור.


עם איב סאן לורן, הנשים חיות את הרגע, מודעות לחלוטין לכל מה שהן חוו וגם לכל מה שצפוי להן בעתיד. הן שואבות את הכוח שלהן מאידיאל המבוסס פחות על נורמות, ויותר על היכולת של כל אישה ואישה לשבור את החוקים.

מוצרים קיבלתי להתנסות ולסקירה - תודה  לYSL

הנעורים הם הרגשה, הם משמעות נרדפת לשאיפות, רצונות, סקרנות. בראש ובראשונה, הם הצהרה של גישה. הגישה של איב סאן לורן לזמן היא, לא רק פורמולה או תהליך, היא שקולה להמצאת ביטויים חדשים, המבוססים לא רק על יכולת טכנולוגית, אלא על הקשר בין טכנולוגיה ואנשים, היכולת שלנו להתעלות ו"להמציא" את החיים שלנו מחדש, ובכך לתת אינספור הזדמנויות.  

הודות למרקמים של FOREVER YOUTH LIBERATOR, באופן מיידי העור הופך חלק יותר, קורן יותר וזוהר יותר. יום אחרי יום, עור הפנים מוצק יותר, מתוח יותר וגמיש יותר. העור נראה צעיר יותר באופן הנראה לעין. 
My Youth index "אינדקס הנעורים שלי": בלעדי לאיב סאן לורן
"אינדקס הנעורים שלי", בלעדי לאיב סאן לורן, קובע את 3 הסימנים הבולטים ביותר של כל אישה כדי לזהות את הגיל הנראה לעין ביעילות המרבית. היעילות של המוצרים של
FOREVER YOUTH LIBERATOR נקבעה באמצעות השימוש באינדקס הנעורים שלי. לאחר חודש של שימוש, הובחנו שיפורים אסתטיים נראים לעין ביחס לשלושת הסימנים שזוהו.
בנקודות המכירה ייעשה שימוש ב- MY YOUTH INDEXככלי לאבחנה ולמתן המלצות על טכניקות שימוש המותאמות לצרכיה של כל אישה.
אני ואוקסנה מהבלוג ksyu style בהשקת המוצר החדש בגלריה בכיכר המדינה -כי מוצר יוקרתי חייב סטייל
צילום: Shay Velich - LAV|Studio
החלטתי לשתף אתכן לאחר שלושה שבועות של שימוש במוצר- ואכן אני מרגישה קצת שיפור בתחושה. אפילו הקמטוטים שסביב העיניים שלי נראים לי שהולכים להיעלם. לאחר השימוש העור נשאר מוצק הקרם נספג די מהר והתחושה מאוד נעימה לאורך שעות היום.
כל השגרה הזו של להקפיד בשימוש בקרם ובסרום נראתה לי בהתחלה כסרבול.
בדרך כלל אני בדרך כלל שמה קרם מתי שמתחשק לי,  אבל עכשיו יותר מתמיד גיל 30 בפתח וכדאי להתחיל ולשמור על העור בצורה טובה.
לפעמים שווה להוציא יותר כסף על מותג בעל שם מעולה ומוכח- ולהרגיש שהרווחנו, מאשר להוציא מעט כסף על מוצר אחר ולהרגיש שבזבזנו.

מה סך הכל אנחנו רוצות? להיראות צעירות? בוודאי! אך לדעתי יותר חשובה ההרגשה-  אם נרגיש צעירות תאמינו לי בנות, הגברים לא יורידו מאתנו את העיניים. השלב הבא- ידיים... J (אבל גם את זה נשאיר לבלוג אחר...)


2 תגובות:

  1. ל YSL יש ליין איפור משובח כדאי לבחון גם אותו :)

    אהבתי את הקרמים, גם את התחושה וגם את התוצאה.

    השבמחק
  2. לא יצא לי להתנסות ... זה השלב הבא , תודה על ההמלצה

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...