יום רביעי, 21 במרץ 2012

Jessica Simpson Collection

הזמרת, השחקנית ומעצבת האופנה ג'סיקה סימפסון מככבת בתכנית החדשה של רשת NBC
שנקראת Fashio Star . במקביל בימים אלו  משיקה סימפסון בישראל את קולקציית ההנעלה לקיץ 2012 תחת השם " JESSICA SIMPSO COLLECTION" . הכוללת פריטים ייחודיים, מרעננים וצעירים המתאימים לשעות היום והפנאי  ונמכרת ברשת חנויות המותג "וינס קמוטו".


צילום:אפרת אשל

צילום: אפרת אשל
"פאשיון סטאר" הינה סדרת מציאות חדשה שבו מומחי אופנה כמו ג'סיקה סימפסון, ניקול ריצ'י וג'ון וארוואטוס משמשים כמנטורים למעצבי אופנה צעירים ושאפתנים בהנחיית הדוגמנית אל מקפירסון. המתמודדים בתכנית מתחרים על חוזה של מיליוני דולרים שיעזרו לו להשיק מותג משלו ותשווק בחנויות מובחרות בארה"ב . בכל שבוע, הסדרה תחל עם מופע מלהיב בצורה שלא דומה לשום דבר שראינו לפני כן ובו מופעים מוסיקליים, רקדניות ודוגמניות מול קהל באולפן. כל תצוגת אופנה תבנה סביב אתגר שבועי אשר נועד להמשיך לפתח ולהרחיב את המותגים של המעצבים. התכנית גייסה את 3 הקמעונאים המובילים בעולם ובניהם סימפסון,והם יאבקו בכל שבוע לרכוש באופן בלעדי את אחד הדגמים של המעצבים הצעירים.

חברת "שו בוקס" מייבאת זו העונה השלישית את מותג האופנה האמריקאי המוביל "ג'סיקה סימפסון" לישראל, ומשיקה בימים אלו את קולקציית אביב/ קיץ 2012. הקולקציה שעיצבה ג'סיקה סימפסון משקפת את הסטייל האישי שלה ומתאפיינת במראה נח ,מתוחכם, נשי וסקסי.
שילוב הצבעים, העיצוב אני אישית מאוד מתחברת לסגנון הזה, למרות שאני  לא הכרתי את המותג לפני,
אז נעים מאוד, לכל אותם הקוראות שלי שגם לא מכירות את המותג כמוני  זו הזדמנות לקפוץ לביקור באחת מהחנויות  ואולי להתחדש עם בוא האביב באיזה זוג נעליים  נחמד!


את הקולקציה ניתן להשיג ברשת החנויות "וינס קמוטו" בקניון שרונים בהוד השרון ,קניון השדרה השביעית ב"ש,הקניון הגדול פ"ת, קניון הזהב ראשל"צ וחנות "שו בוקס" בקריון , קרית ביאליק.


לעוד פרטים הצטרפו לדף הפייסבוק  - וינס קומוטו ישראל.

                                                    המשך שבוע אביבי...
                                           

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...