יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

להתלבש בסטייל עד 200 ש"ח - FOREVER 21

בתור אחת שיודעת ואוהבת להתלבש יפה, ולא מסתפקת בפריט אחד או שניים בארון, קונספט החנות של FOREVER21 תפור עלי !

בחנות אפשר למצוא אין ספור אאוטפיטים שיכולים להתאים לנו לאירועים שונים; עבודה, בית, ראיון עבודה, לבוש לנערות/ים, אירועים אקסלוסביים כולל הנעלה ואקססורייז. 

התחדשתי בשני פריטים מהקולקציה החדשה וחידשתי אותם בתצוגת האופנה של "עלית מודלס" שהתקיימה בשבוע שעבר.

שמלה ותיק -FOREVER 21  / נעליים TOGO
צילום: קרדיט אביב חופי
כולנו מחפשים מציאות, החוכמה לעשות קניות בסטייל במחיר ששווה לכל כיס.
קולקציית סתיו  2012 "THE FALL MOVEMENT"  של המותג מציעה את כל הטרנדים המובילים בעולם האפנה ופריטי החובה לעונה הקרובה לנשים ולגברים עד 200 ₪ בלבד!

כל אחת יכולה למצוא את ה"אני" שלה בקולקציה החדשה או לאיזה דמות היא מתחברת וכך
להחליט איזה סגנון בדיוק מתאים לה.

אני אישית מעריצה את הבלוגרית והעורכת הידועה ממוסקבה בשם מירוסלבה דומה אשר מנהלת בימים אלה מיזם אינטרנטי מוביל בשם BURO247 ועוקבת אחריה  בסיפוק רב.

מי את מירוסלבה דומה - בקרוב בבלוג !!

FLUORESCENT ROCK
בהשראת הבלוגרית מירוסלבה דומה, מתאים לבנות שאוהבות לבקר בגלריות, הופעות חיות ולצלם חוויות אופנתיות. בנות ששומעות את M83 ו-PASSIONPIT ומבקרות בבלוג BURO 247.
קולקציה בהשראת רוק משנות ה-80 היוצרת צללית מדליקה דרך שילוב משחקי גזרות אוברסייז וסקיני בצבעי ניאון, צבעים מונוכרומאטיים והדפסים גראפיים ושבטיים. בין הפריטים ההכרחיים מקולקציה זו הם בלייזרים בגזרת בויפרינד, חצאיות בהדפס שבטי, חולצות שיפון, מוקסינים במראה נוצץ, צעיפי משי, גוזיות בצבעי ניאון וטי שירטים בגזרת  עם הדפסי חיות בצבעים מיוחדים.


בלייק לייבלי זה כבר סיפור אחר –  מכיוון שאני בלוגרית אופנה ומובילה דעת קהל, מעין גוסיפ גירל, יש לי אופי שמאוד דומה לדמות שלה בסידרה (סרינה)
אני מאוד מחוברת לעולם שכולו פאשיין משתדלת תמיד להקפיד על טיפוח בסיסי ואופנתי ולהראות בסטייל עדכני, אור הזרקורים עלי מגבוהה כולם תמיד שואלים אותי "מאיפה".

במהלך היום: מכנסי ג'ינס סקיני בגוונים כהים, חולצות טוניקה בצבעי וינטג', חולצות טי סולידיות בצבעים בהירים,ג'קטים.

בלילה:  שמלות מיני עם מכפלת גבוהה שלא חוסכת רגליים, בגזרות ובצבעים שנלקחו מהגיליון הבא של "Vogue"., פלוס עקבים אימתניים ותכשיטים נועזים.
CLUB
בהשראת השחקנית בלייק לייבלי, מתאים לבנות שאוהבות לצאת למסעדות שף יוקרתיות, מוזיאנים ומסיבות VIP, בפלייליסט שלהן מנגנים תמיד CLAVIN HARRIS ו-DAVID GUETTA.
קולקציית הערב של המותג המציעה מגוון רחב של שמלות קוקטייל ודיסקו הנשענת על צבעי השחור, הניוד והירוק מגנטה הזוהר. הקולקציה מציעה שמלות בגזרות מיוחדות ובאשליות מחטבות החל משמלות קולר, שמלות סטרפלס, פסי צד לאשליה מחטבת, שמלות צינור, שמלות במראה חליפת צלילה ובעלות מחשוף יהלום ומחשוף מפתח, לצד תיקי קלאץ', נעלי סטילטו מלקה וצמידי זהב בולטים.

                                                     תנו קפיצה  לעזריאלי ותתרשמו בעצמכם!
                                                                           XOXO
                                                    

תגובה 1:

  1. קהל היעד של החנות הוא צעירות, מאוד צעירות. בפעמים המעטות שהייתי בחנות, לא ראיתיי את כל הפריטים היפים האלה. נראה יותר כאילו את מה שלא קנו שם בסוף העונה הביאו לכאן.

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...