יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

המתנה המושלמת לחג – פינוקים מבית AHAVA

 חוויה מינרלית בחנות הקונספט של AHAVA  במתחם התחנה בת"א
עונת החגים שבפתח הינה הזדמנות מצוינת לקחת פסק זמן ולהעניק מתנה לעצמנו או לפנק את האחד החברים/ בני זוג שלנו.

 טיפולי פנים וגוף מינרליים של  AHAVA לצד קולקציית מארזים חגיגית במהדורה מיוחדת שעוצבה בהשראת יצירותיו של האמן הבינ"ל דוד גרשטיין הינן אופציות מצוינות למתנה כזו


חנות הקונספט של חברת AHAVA מעבדות ים המלח במתחם התחנה בת"א מציעה קולקציית מארזים יוקרתית במהדורה מיוחדת המכילה מוצרים על בסיס מינרלים מים המלח ובנוסף, הושק לאחרונה תפריט הטיפולים החדש ובו טיפולים מינרליים לפנים ולגוף, לצד טיפולי אקספרס מניקור ופדיקור ורפלקסולוגיה.

במתחם הטיפולים ניתן ליהנות מסגולות הספא הטבעי בעולם, הלא הוא ים המלח. בטיפולי הפנים משולבים מינרלים ובוץ מים המלח לצד תמציות צמחים אשר מעניקים זריקת מרץ לעור. בנוסף, טיפולים לחידוש, להרגעת העור ולניקוי עמוק של העור. לצד אלה, קיימים טיפולי גוף שגם בהם משולבים  מלחים ומינרלים לשחרור השרירים ולהרגעה. הטיפולים מוצעים לנשים ולגברים כאחד.

לצידם של טיפולי הפנים והגוף מוצעים טיפולי מניקור ופדיקור.

לקראת החגים השיקו גם טיפול רפלקסולוגיה שמשלב לחיצות בכף הרגל עם עיסוי מינרלי מרגיע, המאפשר נטילת פסק זמן מרגיע מההכנות לחג. חייבת לציין שזו הייתה חוויה מדהימה אחרי כל הריצות לפני החג.


מקבלת טיפול מפנק במיוחד מהמומחית לרפלקסולוגיה - טל גת
 צוות המטפלות עבר הכשרה מיוחדת בטיפוח על בסיס מינרלים על ידי AHAVA  והן אלה שמעניקות את מגוון הטיפולים המפנקים והמזינים ועיסויים המותאמים אישית בחדר טיפולים יחיד מסוגו.

עלות הטיפולים נעה בין 50 ₪ לטיפולים בסיסיים ועד 350 ₪ לטיפולי הפנים והגוף.


 צילום: תודה ענקית לשוקה על התמונות שכל פעם עולה לי החיוך מחדש !!!
 לצד הטיפולים, מציעה AHAVA קולקציית מארזים חגיגית וייחודית שהינה  פרי שיתוף פעולה עם האמן הישראלי המצליח בכל העולם דודו גרשטיין. המארזים עוצבו בהשראת יצירותיו הידועות של גרשטיין הידועות בצבעיהן העזים ובמטרתן לשמח אנשים.
את קולקציית המארזים ניתן למצוא ברשת חנויות AHAVA וברשת סופר-פארם.



                                      www.ahava.comלמידע נוסף, בקרו באתר  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...