יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

קוויאר לא רק לעשירות - ciate מותג הלקים הבריטי משיק Caviar manicure

המחשבה על פרוסת צנים ועליה קוויאר עושה אסוציאציות די מגרות בחך, אך הפעם הפתיעו גם אותי ממש לא מדובר במשהו אכיל.

חולצה: ZARA
רובנו עסוקות ביומיום באיך אנחנו נראות  ונותנות הרבה דגש על אסטטיקת הציפורנים, בשנים האחרונות בישראל התחום הזה תפס תעוצה.
הנשים חשוב להם להתפנק בהחלפת הלק, הצבעוניות עושה  לנו שינוי במצב הרוח, לפחות כך  אני חושבת, לפעמים כשהציפורנים שלי אינם מסודרות זה עושה לי תחושה לא נעימה לא יצוגית ואין לי מצב רוח.

חשבתי לעצמי כמה כבר אפשר לשנות צבעים חסר לי שם משהו ( בטעם) !

בימים אלו נכנסה לשוק הישראלי חברה עם מותג לקים היוקרתי מבריטניה, בשם Ciate.
המותג משלב בין צבעים חזקים וסקסיים לצבעים קלאסיים ועדינים, וידוע באריזות היפיפיות והמלכותיות שלו עם הפפיון.



האג'נדה המרכזית של המותג היא לבטא אומנות, להוביל את הטרנדים הבולטים צעד אחד לפני כולם, להעניק השראה ולשדר פאשן,טרנדיות, אופנה ומחויבות מוחלטת לחדשנות ואיכות בלתי מתפשרת.
הלק של Ciate  הינו 3FREE ואינו מכיל את החומרים הרעילים: DBF פורמלדהייד וטולון.
זהו מותג מאוד מוכר בביטניה ובעולם ומתפשת מאוד מהר לכל העולם. אז אפשר להגיד שזכינו בימים אלו הוא נחת בישראל.

המותג, אשר ממציא מחדש את עולם הציפורניים, ידוע בחיבור שלו למעצבי העלהבנלאומיים ולאומנים מפורסמים כגון ריהנה, ויקטוריה בקהאם, ליידי גאגא, אלקסנדרה בורק והשחקנית Taylor Momsen.

הזמרת אדל, אף היא נמנית על הסלבריטאיות המשתמשות ב - Сiate ובטקס הגראמי האחרון בו גרפה את כל הפרסים האפשריים, הופיעה במניקור ה - JEWEL ON TOP במחווה למעצב העל כריסטיאן לבוטון.
תמונה
השימוש המקורי בציפורניה הארוכות של אדל - הצג הפנימי שלהן, נצבע באדום כסוליות הנעליים שנעלה בעיצובו של המעצב.

והקינוח הוא מניקור הקוויאר האלגנטי, אשר הופך את שיטת קישוט הציפורניים המקצועית לנגישות להמונים.
הקולקציה כוללת: 3 סטים
Rainbow– קוויאר צבעוני
בקבוק לק ורוד ובקבוק פניני קוויאר צבעוניות

Black perals– קוויאר שחור -
אני התנסיתי אישית והינה התוצאות, אמרו שזה רק לאירוע מיוחד כי זה לא מחזיק מעמד יותר מ-12 שעות אז אצלי זה החזיק מעמד 24 כולל חפיפה לעצמי  ולעשות כלים...
בקבוק לק שחור ובקבוק פניני קוויאר שחורות



Mother of pearl– קוויאר לבן
בקבוק לק לבן ובקבוק פניני קוויאר לבנות



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...