יום שישי, 21 בספטמבר 2012

The Russian model Elena Perminova - street style

לארונה יצא לי  די הרבה לדפדף  בבלוגים ומגזינים שונים בעקבות אירוע האופנה בעולם, ונתקלתי בדמות די מפורסמת ובלוק המיוחד שלה. שמה Elena Perminova, היא דוגמנית ועורכת שמתגוררת בלונדון עם משפחתה רק בת 28 ועם קריירה מאוד עשירה, זו הפעם הרשונה שמאוד רציתי לפרגן לה בבלוג שלי.
רציתי לחלוק איתכם את סגנון הרחוב המיוחד שלה.
תמיד מעניין אותי "איך בנות שונות מפרשות את אותם פריטים בדרכים שונות לחלוטין".
ללבוש את אותו הבגד בכמה וריאציות ותמיד להיראות שונה ומיוחדת.
לילנה יש סגנון ששווה לנסות לחקות, היא סופר מלוטשת, קלאסית ושיקית.

שרשרת: MARNI


חולצה: KENZO

www.swinging-paris.com


סופ"ש אופנתי XOXO





2 תגובות:

  1. היא מדהימה!
    גם אני שמתי לב אליה בתמונות משבוע האופנה בניו יורק עם הסווטשידט הירוק של קנזו...

    השבמחק
  2. היי

    אני בדיוק מחפשת עליה מידע, ונתקלתי בבלוג שלך. מה עוד ידוע לך עליה?

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...