יום שבת, 6 באוקטובר 2012

חוויותיי מהעיר בודפשט - פוסט אורח של חברתי אורלי

הכל התחיל בחשק גדול לצאת ולגלות מקום חדש בעולם. בעודי חושבת לאן נוסעים, נכנס לתיבת הדואר שלי מייל מחברת הקופונים "באליגם" עם מחיר אטרקטיבי לבודפשט (4 ימים ו-3 לילות) . 

מיד קפצתי משמחה שהנה מישהו קרא את המחשבות שלי .... לקח לי זמן למצוא את הפרטנר שיצטרף אלי להרפתקה אך בסופו של דבר מצאתי אותה :)
מהרגע שנחתנו בבודפשט מיהרנו לתור את האזור וגילינו עיר יפהפה עם כבישים רחבים, אתרי תיירות רבים, רשתות הבגדים הגדולות ואוכל טוב (בעיקר המאפים המתוקים). הנה צילום של הקרם-שניט שאכלנו בקונדיטוריה הכי מפורסמת בפשט -  "ג'רבו".


מבין כל היופי של העיר, כמובן שאי אפשר בלי קצת שופינג J שוטטנו לנו ברח' andrassey המפורסמת שדומה לשאנז אליזה בפריז. בין חנויות הפאר של לואי ויטון, D&G, BURBERRY, GUESS ועוד – מצאתי את מה שלא חיפשתי – תיק בגודל המתאים של המותג BURBERRY ! ההרגשה בלרכוש תיק מקורי  של מותג בינלאומי בחו"ל הוקרן היטב על פניי!!
לאחר הרכשיה הלא זולה – נהנינו משייט על  הדנובה ומהמראות המרהיבים לאורכה.

סופ"ש אחד –בהכי ספונטני – והחוויה היתה מדהימה. ממליצה בחום!!!

          בא לכם לשתף סיפור אישי וחוויתי בבלוג שלי אשמח מאוד לפרגן - שלחו לי למייל (כאן).



תגובה 1:

  1. גם אני רכשתי לפני חודש תיק של בית האופנה...
    מעניין לראות את שלך!

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...