יום שני, 29 באוקטובר 2012

Matryoshka blog meet Bryanboy & Fashiontost ( International fashion bloggers)

אחרי אין ספור שעות של עבודה קשה צפייה של כ-4 חודשים, בדרך מזורזת יצא לעולם תינוק ושמו "משלחת בלגרי אופנה הפופולריים בעולם" שנחתו אחר הצהריים בישראל.
כבוד גדול היה  לי להכיר מקרוב את קינטיס חברה הפועלת לתועלת הציבור מעין סטאר-אפ חברתי אי- פולי
הפועל ללא מטרות רווח למיצוב ישראל כמעוז של יצירתיות, חדשנות ויזמות.
קינטיס פועלת באמצעות פרויקטים עסקיים, אקדמאים וקהילתיים להעצמת המשוואה:
ישראל = Creative Energy.

בפרויקט Vibe Israel זה מציעים למובילי דעה אינטרנטיים (בעיקר בלוגרים עם מאות אלפי ואף מיליוני קוראים) הזדמנות לבקר בישראל במשך שבוע ולהיחשף ליצירתיות, יזמות וחדשנות הישראלית בתחום שהם כותבים עליו. המטרה הינה לפתוח ערוצי תקשורת חדשים בין ישראל לעולם, המבוססים על נקודות ענין משותפות ונושאים אוניברסליים הנוגעים לכולנו.

עכשיו אני יכולה להגיד בלב שלם שאני מצטרפת  להתנדב בלהיות חלק מהמייזם הענק הזה שיכול לתרום המון בהסברה למדינתנו ולכל אחד בתחומו.

המשלחת מונה 5 בלוגרים מאוד שיקים שכל אחד מתאפיין בטעמו האישי המיוחד, אתם מוזמנים להציץ בבלוגים שלהם, להכיר מקרוב, להתרשם ולחוות דעה.

Fashionising
Trendland
Ashaded view of fashion
Bryanboy
Fashion Toast

אני כבר כמה ימים בהתרגשות ופרפרים בבטן מלפגוש את הבלוגרים שאני מכירה, אפשר להגיד אישית (וירטואלית) ועוקבת אחריהם בשקיקה ביומיום. בדרך כלל זה מתחיל בקפה של הבוקר לראות עדכונים לשאוף השראות חדשות לכתיבה שלי וכמובן לראות את התמונות המשגעות שהם מעלים לאורך שעות היום.

group photo with Yossi Katzav at his SKETCH store
צילום: עדי קלפן
והינה עוד חלום קטן מתגשם !!
לפגוש את בריין בוי ואת רומינילי מקרוב.. חייבת לציין שכל חברי המשלחת מקסימים כייפים ואני בטוחה שבשבוע הקרוב תשמעו עליהם די הרבה.


When Matryoshka meet BRyanboy & RomiNili !!!!!!
הבלוגרים הללו הם שם דבר בתעשיית האופנה הבנלאומית, מוזמנים להשקות שונות ושבועות אופנה בעולם וסוף סוף זה קורה והפעם ישראל על המפה!
מעניין יהיה לדעת מה הם יחשו עלינו על האופנה שלנו וכמובן על אופנת הרחוב ?  אם זה אני אחכה עד סיום המשלחת ומבטיחה לעדכן.

במידה ויש לכם שאלות, בקשות, מסרים שאתם רוצים להעביר לאחד מחברי המשלחת אני אשמח לעשות זאת בשבילכם, אל תהססו לכתוב לי למייל האישי שלי matroskachic@gmail.com או להצטרף לעקוב אחרי באינסטגרם - MATRYOSHKACHIC#.

                             אתם מוזמנים לעקוב אחרי הפאשן משלחת בפייסבוק,טוויטר ואינסטגרם.
                                                            facebook/Kinetis
                                                                  @vibeisrael
                                                                 #vibefashion

 

                                                                                    XOXO
                                                                         MATRYOSHKA

3 תגובות:

  1. כל הכבוד על היוזמה!
    אני עוקבת אחריהם ונראה שהם נהנים מאוד :-)

    השבמחק
  2. יוזמה מבורכת! כיף לראות ולקרוא קצת על ישראל מהעיניים שלהם.
    מחכה לעדכונים :)

    השבמחק

Thank`s for leaving a sweet little note! it makes my day

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...